Suntem in masura sa va oferim o solutie completa pentru Centru de Contact si Suport sau Telemarketing, de tip “callcenter” si aplicatii de tip centrala telefonica software. Se permite astfel interconectarea sediilor, indiferent de pozitia lor geografica, intr-un sistem unitar si centralizat care faciliteaza functiile de administrare si control a telecomunicatiilor din cadrul companiei. Apelurile intre interioare sunt gratuite, indiferent de sediile unde sunt alocate si sunt posibile numai cu conditia ca acele locatii sa aiba acces la internet.
Sistemul ofera posibilitati variate si multiple de adaptare a tuturor proceselor de comunicatii la fluxurile de activitate (workflow) ale companiei, optimizându-le si scazand costurile.
Sistemul ofera atat functii conventionale de “callcenter” de genul distributie automata a apelurilor, inregistrarea apelurilo cat si aplicatii tipice ale centralelor software precum: VoiceMail, E-mail, Fax2Mail. Aceste caracteristici sunt incluse in mecanismele de rutare si in procesele de evaluare si pot fi dezvoltate la cerere, in functie de necesitatile derularii activitatii companiei.
Serviciul este disponibil si in varianta abonament, aplicatia fiind instalata pe echipamentele noastre. Acest tip de implementare scuteste compania de la instalarea si achizitionarea unui hardware scump precum si a utilitatilor necesare pentru a deservi acest hardware: alimentare electrica redundanta, sisteme de climatizare, sisteme de monitorizare, conexiuni internet de banda larga redundante.
Sistemul ofera posibilitatea supravegherii activitatii de catre unul sau mai multi supervizori. Toate apelurile si convorbirile sunt urmarite si ascultate prin intermediul unei interfete WEB, fiind inregistrate si stocate in baza de date. Accesul la rapoartele si statisticile din baza de date se face doar pe baza de user si parola. Toate informatiile despre grupuri, operatori, cozi de asteptare, grupuri virtuale etc. sunt actualizate în timp real. Rapoartele pot fi exportate ca fisiere pdf sau excel. Inregistrarile apelurilor sunt in timp real si se fac in format wav, mp3. Acest sistem se poate configura pe diferite nivele de acces
Caracteristicile si facilitatile de dirijare a apelurilor sunt: setare apeluri, redirectare apeluri, apelare grup, retinere apeluri, posibilitatea de emitere anunturi in grup, parcare apeluri, preluare apeluri, diferite modalitati preconfigurabile de rutare apeluri, transfer asistat sau neasistat al apelurilor, afisare numar de apel, restrictionare apelant, apelare dupa nume, music on hold la transfer, conferinta, convorbire video – in interiorul companiei, inregistrarea apelurilor, monitorizarea apelurilor operatorilor de catre supervizor, inregistrarea la cerere a conversatiilor telefonice, descarcarea inregistrarilor sau urcarea acestora pe un server in vederea arhivarii, detalii de trafic ale apelurilor, meniuri cu mesaje preinregistrate, prompt-uri vocale in mai multe limbi etc.
Ramai conectat cu Dynamic IT și primești noutăți instantaneu din când în când.
Promitem, fără spam sau e-mailuri similare, doar ceea ce te intereseaza.
Pentru dezabonare folisiti – UNSUBSCRIBE
Totul a plecat de la strangerea unei echipe cu experienta in acest domeniu si de la o simpla idee regasita pe buzele tuturor: „Nu se poate sa nu se poata…”
If you wish to receive our latest news in your email box, just subscribe to our newsletter. We won’t spam you, we promise!
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by Dynamic IT. ANPC
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.