Intampini probleme
cu sistemul
E-FACTURA ?

Iti oferim solutii rapide, simple si practice pentru funtionarea intregului sistem E-FACTURA

In Romania incepand cu 1 ianuarie 2024, E-FACTURA devine obligatorie si marcheaza o schimbare majora in modul de administrare al facturilor.

De la 1 aprilie 2024, nerespectarea utilizarii sistemului eFactura va atrage aplicarea de amenzi.

Mai mult, de la 1 iulie 2024, deductibilitatea TVA va fi recunoscuta exclusiv pentru facturile emise prin acest sistem. Aceasta evolutie subliniaza importanta adaptarii rapide la noile cerinte fiscale.

Pentru afacerile care inca nu au implementat sisteme de facturare sau gestiune, exista solutii simplificate si eficiente, dar pentru functionarea lor in mod rapid, simplu si practic este nevoie de o configurare corecta atat din punct de vedere software cat si hardware a echipamentelor IT (laptop/ desktop).
  • achizitionarea sau upgradarea laptopului/ desktopului;
  • upgrade sistem de operare, cu salvare date, pentru functionarea corecta a intregului sistem de contabilitate si facturare conform cu noile reglementari intrate in vigoare de la 1 ianuarie 2024;
  • inscriere SPV;
  • instalare semnatura digitala (electronica);
  • e-factura;
  • solutii de storage si backup pentru SAGA si SPV ;
  • e-factura/ SPV.

Pasii pentru implementarea tehnica
RO e-Factura,
cu care te putem ajuta:

Daca nu ai implementat sistemul e-Factura iti recomandam sa o faci cat mai rapid deoarece cu siguranta vor exista erori atat din partea platformelor online dedicate cat si din partea infrastructurii tale informatice sau greseli umane pe care e bine sa le rezolvi inainte de a fi sanctionat.

Achizitie/ Upgrade echipamente IT

Echipa noastra va ajuta in alegerea si achizitionarea/ upgradarea echipamentelor IT (laptop/ desktop, servere, echipamente retelistica etc.), pentru functionarea in conditii bune, a intregului sistem RO e-Factura.

Instalare/ upgrade sistem de operare si programe/ aplicatii conexe

Chiar daca detinem un echipament nou sau actualizat, nu putem beneficia de intreaga lui functionalitate pana nu avem instalate/ actualizate sistemul de operare si programele/ aplicatiile conexe. Acestea din urma, ajuta la finalizarea intregului circuit digital.

Instalare Semnatura Digitala (electronica)

Pentru a te putea autentifica in SPV (Spatiul Virtual Privat) ai nevoie de o semnatura electronica. Nu uita ca esti obligat sa te inscri in SPV, asa ca nu vei putea renunta nici la semnatura electronica.

Inscriere SPV
(Spatiul Privat Virtual)

In cazul in care nu ai auzit inca de SPV nu te speria, este spatiul in care contabilul tau incarca declaratii, doar ca de acum in colo si tu trebuie sa trimiti facturile tale.

Alegerea unui program de facturare

Stim ca multi dintre dumneavoastra inca nu detin un program de facturare si functioneaza pe principiul vechi de tipizate, doar ca noile legi implementate nu va mai permit acest mod de functionare.

Pentru alegerea programului de facturare, instalarea si configurarea completa a acestuia, tinand cont in special de noile cerinte “e-Factura”, va sfatuim sa nu refuzati ajutorul nostru, adica al unei echipe specializate in domeniul IT.

Transmiterea facturilor catre ANAF - e-Factura

Cea mai simpla varianta este alegerea unui program de facturare care transmite si preia automat facturile catre si dinspre sistemul RO e-Factura. Se poate alege si varianta manuala de a converti facturile in format xml si pe urma incarcarea acestora in SPV, dar este mult mai complicat.

Solutii de storage si backup pentru SAGA si SPV

Au fost prezentate cateva termene cu privire la salvarea si pastrarea facturilor si a documentelor financiar-contabile, fapt pentru care este nevoie sa tineti cont si de utilizarea unor solutii de storage si backup pentru aceste fisiere.

Prin solutiile oferite de noi, va garantam securitatea si siguranta informatiilor si totodata realizarea si implementarea  rapida si eficienta a intregului sistem.

 Abordam fiecare proiect prin solutii personalizate, iar echipa noastra este prompta si va ofera asistenta pe intreaga perioada a colaborarii.

Pentru oferte personalizate si detalii suplimentare va rugam sa ne contactati.

https://dynamic-it.ro/wp-content/uploads/2023/09/dynamic96x96.png
Dynamic IT

Totul a plecat de la strangerea unei echipe cu experienta in acest domeniu si de la o simpla idee regasita pe buzele tuturor: „Nu se poate sa nu se poata…”

https://dynamic-it.ro/wp-content/uploads/2023/09/GDPR-logo-300.png
Certificari
ISO Dynamic IT micsorat
medal_ro_elite_gold_2018 micsorat
Tot ce iubesc Romania micsorat
confidas_logo
Mini galerie lucrari
Subscribe

If you wish to receive our latest news in your email box, just subscribe to our newsletter. We won’t spam you, we promise!

Error: Contact form not found.

Applauz

As the pioneer of the lean startup movement, APPLAUZ has dedicated it’s time to sharing effective business strategies that help new businesses and enterpreneurs put their money to work in the right way.

Copyright © 2023.  All Rights Reserved. Powered by Dynamic IT. ANPC

Contact rapid
close slider

    Campurile marcate cu "*" sunt obligatorii.