Echipa noastra va ajuta in alegerea si achizitionarea/ upgradarea echipamentelor IT (laptop/ desktop, servere, echipamente retelistica etc.), pentru functionarea in conditii bune, a intregului sistem RO e-Factura.
Chiar daca detinem un echipament nou sau actualizat, nu putem beneficia de intreaga lui functionalitate pana nu avem instalate/ actualizate sistemul de operare si programele/ aplicatiile conexe. Acestea din urma, ajuta la finalizarea intregului circuit digital.
Pentru a te putea autentifica in SPV (Spatiul Virtual Privat) ai nevoie de o semnatura electronica. Nu uita ca esti obligat sa te inscri in SPV, asa ca nu vei putea renunta nici la semnatura electronica.
In cazul in care nu ai auzit inca de SPV nu te speria, este spatiul in care contabilul tau incarca declaratii, doar ca de acum in colo si tu trebuie sa trimiti facturile tale.
Stim ca multi dintre dumneavoastra inca nu detin un program de facturare si functioneaza pe principiul vechi de tipizate, doar ca noile legi implementate nu va mai permit acest mod de functionare.
Pentru alegerea programului de facturare, instalarea si configurarea completa a acestuia, tinand cont in special de noile cerinte “e-Factura”, va sfatuim sa nu refuzati ajutorul nostru, adica al unei echipe specializate in domeniul IT.
Cea mai simpla varianta este alegerea unui program de facturare care transmite si preia automat facturile catre si dinspre sistemul RO e-Factura. Se poate alege si varianta manuala de a converti facturile in format xml si pe urma incarcarea acestora in SPV, dar este mult mai complicat.
Au fost prezentate cateva termene cu privire la salvarea si pastrarea facturilor si a documentelor financiar-contabile, fapt pentru care este nevoie sa tineti cont si de utilizarea unor solutii de storage si backup pentru aceste fisiere.
Prin solutiile oferite de noi, va garantam securitatea si siguranta informatiilor si totodata realizarea si implementarea rapida si eficienta a intregului sistem.